کد خبر : 208686
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 0:04

پشتیبانی از آموزشگاه‌های هنری قزوین در اولویت کاری قرار دارد

پشتیبانی از آموزشگاه‌های هنری قزوین در اولویت کاری قرار دارد

به گزارش ایلنا، محمدحسین فائزی در بازدید از آموزشگاه آزاد سینمایی ۳۵ در قزوین و دیدار و گفت‌وگو با مسئولان و هنرجویان این مرکز گفت: به دنبال ایجاد ظرفیت‌های جدید و  بهبود فضاهای اجرای تئاتر در سطح استان هستیم تا هنرمندان بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی از آموزشگاه‌های هنری قزوین در اولویت کاری قرار دارد

به گزارش ایلنا، محمدحسین فائزی در بازدید از آموزشگاه آزاد سینمایی ۳۵ در قزوین و دیدار و گفت‌وگو با مسئولان و هنرجویان این مرکز گفت: به دنبال ایجاد ظرفیت‌های جدید و  بهبود فضاهای اجرای تئاتر در سطح استان هستیم تا هنرمندان بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: ضمن حمایت و پشتیبانی از آموزشگاه‌های هنری، برخورد با آموزشگاه‌های فاقد مجوز نیز در دستور کار است.

وی تاکید کرد: همه ظرفیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد استان را برای تقویت و رونق بخشی به فعالیت موسسات نشاندار و رسمی و دارای مجوز به کار خواهیم بست.

فائزی تصریح کرد: راهبرد ما در اداره ارشاد استان، توزیع عادلانه منابع و امکانات و زیرساخت‌ها است تا همه هنرمندان بتوانند به شکل منصفانه از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

زيرنويس ناشنوايان ترجمه‌شده

خرید رپورتاژ آگهی دائمی افزایش فروش محصولات

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح