کد خبر : 184597
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:50

قهرمانی صادقیان و سومی خدمتی در مسابقات آزاد تیراندازی بانوان

قهرمانی صادقیان و سومی خدمتی در مسابقات آزاد تیراندازی بانوان

رقابتهای آزاد تفنگ و تپانچه بادی بانوان گرامیداشت دهه مبارک فجر با کسب عنوان نخست آرمینا صادقیان و زهرا صفری در رشته تفنگ و تپانچه بادی همراه بود. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها امروز ۲۴ بهمن با حضور ۹۰ بانوی تیرانداز در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی

قهرمانی صادقیان و سومی خدمتی در مسابقات آزاد تیراندازی بانوان

رقابتهای آزاد تفنگ و تپانچه بادی بانوان گرامیداشت دهه مبارک فجر با کسب عنوان نخست آرمینا صادقیان و زهرا صفری در رشته تفنگ و تپانچه بادی همراه بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها امروز ۲۴ بهمن با حضور ۹۰ بانوی تیرانداز در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد که با پایان مرحله مقدماتی و برگزای فینال در نهایت، آرمینا صادقیان از ایلام بر سکوی نخست رشته تفنگ بادی بانوان تکیه زد، فاطمه کرم زاده از بوشهر عنوان دومی را به خود اختصاص داد و نجمه خدمتی از خراسان جنوبی به مقام سومی بسنده کرد.

همچنین در فینال رشته تپانچه بادی بانوان نیز، زهرا صفری از تهران اول شد و هانیه رستمیان از مازندران و لعیا محمدی از کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.
در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی و احکام ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، علی گداری رییس کمیته مسابقات و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم ها برگزار شد.
لازم به ذکر است کمیته مسابقات فدراسیون در نظر دارد با توجه به نتایج کسب شده توسط تیراندازان جوان و نوجوان کشورمان، مرحله سوم این رقابتها را همراه با فینال این دو رده سنی به تفکیک برگزار کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

زيرنويس ناشنوايان ترجمه‌شده

خرید رپورتاژ آگهی دائمی افزایش فروش محصولات

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح