کد خبر : 208653
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 1:57

بیش از ۴۰ هزار گواهی مهارت در سال ۱۴۰۱ صادر شد

بیش از ۴۰ هزار گواهی مهارت در سال ۱۴۰۱ صادر شد

به گزارش ایلنا از همدان، وهب مختاران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۵ هزار و ۹۲ نفر در آزمون‌های مهارت شرکت کردند، ابراز کرد: ۴۰ هزار و ۲۶۳ گواهی مهارت در این استان صادر شده است. مختاران هدف از برگزاری آزمون‌های فنی و حرفه‌ای را ارزیابی سطح سنجش و توان متقاضیان دریافت گواهینامه

بیش از 40 هزار گواهی مهارت در سال 1401 صادر شد

به گزارش ایلنا از همدان، وهب مختاران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۵ هزار و ۹۲ نفر در آزمون‌های مهارت شرکت کردند، ابراز کرد: ۴۰ هزار و ۲۶۳ گواهی مهارت در این استان صادر شده است.

مختاران هدف از برگزاری آزمون‌های فنی و حرفه‌ای را ارزیابی سطح سنجش و توان متقاضیان دریافت گواهینامه و مهارت‌آموزان دانست و تصریح کرد: هنرجویان پس از کسب نمرات لازم درآزمون، گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳۳ هزار و ۸۵۹ نفر مرد و ۲۱ هزار و ۲۳۳ نفر زن در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: ۷۳ درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون موفق به کسب نمره قبولی و دریافت گواهی مهارت شدند.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

زيرنويس ناشنوايان ترجمه‌شده

خرید رپورتاژ آگهی دائمی افزایش فروش محصولات

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح