کد خبر : 182870
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 11:08

پایان انحصار شرکت‌های خانوادگی در امارات با قانون جدید

پایان انحصار شرکت‌های خانوادگی در امارات با قانون جدید

امارات متحده عربی به بعضی از بزرگترین شرکت‌های خانوادگی اعلام کرد قصد دارد به انحصار آنها در فروش کالاهای وارداتی پایان دهد. به گزارش ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی نوشت: دولت امارات متحده عربی قانونی را پیشنهاد کرد که به تمدید اتوماتیک توافقهای سازمان بازرگانی پایان می دهد و به شرکتهای خارجی امکان می

پایان انحصار شرکت‌های خانوادگی در امارات با قانون جدید

امارات متحده عربی به بعضی از بزرگترین شرکت‌های خانوادگی اعلام کرد قصد دارد به انحصار آنها در فروش کالاهای وارداتی پایان دهد.

به گزارش ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی نوشت: دولت امارات متحده عربی قانونی را پیشنهاد کرد که به تمدید اتوماتیک توافقهای سازمان بازرگانی پایان می دهد و به شرکتهای خارجی امکان می دهد کالاهایشان را خود توزیع کنند یا عامل توزیع محلی را پس از انقضای قرارداد، تغییر دهند.

فایننشیال تایمز به نقل از مقامات آگاه نوشت: انتظار می رود این قانون توسط دولت امارات تایید شود اما زمان آن نامعلوم است و دولت امارات متحده عربی در این باره اظهارنظر نکرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکتهای خانوادگی عمده فعالیتهای تجاری در منطقه خلیج فارس را تشکیل می دهند و صاحب سوپرمارکتهای زنجیره‌ای و نمایندگیهای فروش خودرو هستند. بعضی از شرکتهای خانوادگی شناخته شده در دوبی شامل ماجد الفطیم هولدینگ، اپراتور فروشگاههای کارفور در خاورمیانه و گروه الحبتور مالک هتلها، املاک و نمایشگاههای خودرو هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

زيرنويس ناشنوايان ترجمه‌شده

خرید رپورتاژ آگهی دائمی افزایش فروش محصولات

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح