کد خبر : 208863
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 12:58

سونی علیرغم تقاضای قوی برای PS5 شاهد کاهش درآمد است

سونی علیرغم تقاضای قوی برای PS5 شاهد کاهش درآمد است

به گزارش سنتر نیوز و به نقل از گسمارنا گروه سونی گزارش مالی خود را برای دوره منتهی به ۳۰ سپتامبر منتشر کرد و سود عملیاتی آن در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۲۹ درصد کاهش داشت. سونی ۲۶۳ میلیارد ین (۱.۷۴ میلیارد دلار) سود اعلام کرد زیرا این شرکت عملکرد ناامید کننده

Sony sees slumping revenues despite strong PS5 demand

به گزارش سنتر نیوز و به نقل از گسمارنا گروه سونی گزارش مالی خود را برای دوره منتهی به ۳۰ سپتامبر منتشر کرد و سود عملیاتی آن در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۲۹ درصد کاهش داشت. سونی ۲۶۳ میلیارد ین (۱.۷۴ میلیارد دلار) سود اعلام کرد زیرا این شرکت عملکرد ناامید کننده ای را در بخش های سنسور تصویر و تراشه خود مشاهده کرد.

درآمدهای فصلی به ۲.۸ تریلیون ین (۱۸.۵ میلیارد دلار) رسید که نشان دهنده افزایش ۸ درصدی نسبت به ارزش های سال ۲۰۲۲ است. سود تراشه ها به دلیل هزینه های بالاتر و کاهش فروش حسگرهای تصویری ۳۷ درصد کاهش یافته است، در حالی که بخش سرگرمی، فناوری و خدمات نیز کاهش یافته است. نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته است.

سونی علیرغم تقاضای قوی برای PS5 شاهد کاهش درآمد است
نکته مثبت تر، سونی ۴.۹ میلیون واحد PS5 در این سه ماهه فروخته است که در مقایسه با سال گذشته ۱.۶ میلیون کنسول بیشتر است. برای کسانی که این تعداد را حفظ می کنند، سونی اکنون بیش از ۴۶.۶ میلیون واحد PS5 را از زمان عرضه کنسول در سال ۲۰۲۰ به فروش رسانده است. سونی هدف فروش ۲۵ میلیون کنسول PS5 را تا پایان امسال دارد که ۱۶.۸ میلیون دستگاه برای سه ماه باقی مانده باقی می ماند.

سونی ماه گذشته یک PS5 Slim بازطراحی شده را درست در فصل تعطیلات عرضه کرد. پیش‌بینی کل فروش سالانه سونی اکنون به ۱۲.۴ تریلیون ین (۸۲.۱ میلیارد دلار) می‌رسد و انتظار می‌رود فروش بالایی برای کسب‌وکارهای بازی‌های ویدیویی، موسیقی و راه‌حل‌های تصویربرداری داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

زيرنويس ناشنوايان ترجمه‌شده

خرید رپورتاژ آگهی دائمی افزایش فروش محصولات

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح