کد خبر : 208869
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 17:32

سری Enjoy 70 هواوی در ۵ دسامبر وارد بازار می‌شود، عکس‌ها و پوسترهای زنده به بیرون درز می‌کنند

سری Enjoy 70 هواوی در ۵ دسامبر وارد بازار می‌شود، عکس‌ها و پوسترهای زنده به بیرون درز می‌کنند

به گزارش سنتر نیوز و به نقل از گسمارنا طبق یک پوستر فاش شده، هواوی در حال برنامه ریزی برای عرضه سری Enjoy 70 در تاریخ ۵ دسامبر است. این گوشی از طراحی مشابه سری P60 برخوردار است، اما به تنظیمات دوربین دوگانه در پشت با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی کاهش می یابد. عکس‌های زنده و

Huawei Enjoy 70 & Enjoy 70 Pro posters

به گزارش سنتر نیوز و به نقل از گسمارنا طبق یک پوستر فاش شده، هواوی در حال برنامه ریزی برای عرضه سری Enjoy 70 در تاریخ ۵ دسامبر است. این گوشی از طراحی مشابه سری P60 برخوردار است، اما به تنظیمات دوربین دوگانه در پشت با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی کاهش می یابد.

عکس‌های زنده و پوسترهای بیشتری که در Weibo یافت شد نشان می‌دهد که دستگاه تصویر Enjoy 70 است. همچنین یک Enjoy 70 Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک جزیره دوربین دایره ای بزرگ در پشت وجود دارد.

هواوی Enjoy 70 یک دستگاه ابتدایی با LCD 6.75 اینچی با وضوح ۷۲۰p است. این دستگاه از چیپست قدیمی Kirin 710a تغذیه می کند، اما دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۲.۵ واتی خواهد بود. ضخامت آن ۸.۹۳ میلی متر و وزن آن ۲۰۷ گرم خواهد بود – در اینجا هم چیز خارق العاده ای نیست.

از سوی دیگر، هواوی Enjoy 70 Pro باید با چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ عرضه شود، پلتفرم دیگری که فقط LTE دارد و بیش از دو سال از عمر آن می گذرد. ال سی دی بزرگتر ۶.۸ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p خواهد داشت. ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود، اما شارژدهی آن تا ۴۰ وات افزایش می یابد و با وجود بزرگتر بودن گوشی، نازک تر و سبک تر خواهد بود.

هواوی به ندرت سری Enjoy خود را در خارج از چین عرضه می کند و ما انتظار نداریم که این موضوع به این زودی ها تغییر کند. این شرکت به آرامی در حال بازگشت به بازار داخلی خود است، اما مدتی طول می کشد تا طیف کاملی از گوشی های هوشمند را در سطح بین المللی عرضه کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

زيرنويس ناشنوايان ترجمه‌شده

خرید رپورتاژ آگهی دائمی افزایش فروش محصولات

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح