کد خبر : 206595
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 19:27

راه اندازی ۱۴ پروژه صنعتی گیلان در دهه مبارک فجر

راه اندازی ۱۴ پروژه صنعتی گیلان در دهه مبارک فجر

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۵۶ میلیارد تومان در گیلان افتتاح می‌شود. وی با بیان اینکه با تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها در ایام دهه فجر برای ۳۰۷ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود، ادامه داد: با بهره

راه اندازی ۱۴ پروژه صنعتی گیلان در دهه مبارک فجر

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۵۶ میلیارد تومان در گیلان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه با تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها در ایام دهه فجر برای ۳۰۷ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود، ادامه داد: با بهره برداری این پروژه‌ها نوید رشد، توسعه و پویایی بیش از پیش صنایع استان را در پی دارد.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه تعدادی از این پروژه‌ها در مقیاس ملی ارزیابی می‌شوند افزود: در میان واحدهای صنعتی قابل افتتاح، تعدادی طرح توسعه و تعدادی نیز کارخانه تازه تأسیس می‌باشند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از این واحدها در شهرستان و تعدادی در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسند، اضافه کرد: در خصوص زمینه‌های تولید این پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارکه فجر، می‌توان به تولید نئوپان، انواع پوشش و لباس بیمارستان، اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه، آسفالت کیسه بدون بافت پلاستیکی و دستکش معاینه اشاره کرد.

در مجموع سال جاری بیش از ۱۵۰ طرح نیمه تمام صنعتی به اتمام و بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

زيرنويس ناشنوايان ترجمه‌شده

خرید رپورتاژ آگهی دائمی افزایش فروش محصولات

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح