کد خبر : 208873
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 10:45

تابلوی بحث گوگل ساختار یافته جایگزینی با محوریت نویسنده

تابلوی بحث گوگل ساختار یافته جایگزینی با محوریت نویسنده

  به گزارش  بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از قرمزی گوگل اسناد خود را از داده‌های ساختاری انجمن به‌روزرسانی می‌کند تا ضرورت‌های مرتبط با نویسندگی را به نوع اطلاعات InteractionCounter schema.org روشن کند و به‌منظور افزودن یک ویژگی کاملاً جدید توصیه‌شده برای نوع ایجادکننده. هر یک از تنظیمات بر نحوه تفسیر Google

 

به گزارش  بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از قرمزی گوگل اسناد خود را از داده‌های ساختاری انجمن به‌روزرسانی می‌کند تا ضرورت‌های مرتبط با نویسندگی را به نوع اطلاعات InteractionCounter schema.org روشن کند و به‌منظور افزودن یک ویژگی کاملاً جدید توصیه‌شده برای نوع ایجادکننده.

هر یک از تنظیمات بر نحوه تفسیر Google داده‌های مرتبط با مشتریانی که در حال ارسال بازخورد در یک صفحه بحث هستند، تأثیر می‌گذارد.

 

علاوه بر این، کنجکاوی است زیرا نشان می دهد که گوگل چگونه نویسندگان محتوا را مشخص می کند، این بار در چارچوب یک صفحه بحث.

 

نتایج جستجویی که راه‌حل‌های تولید شده توسط مصرف‌کننده را از تابلوها کار می‌کنند، در حال حاضر نام سازنده را ندارند.

 

با این حال، گوگل بیش از پیش با هشدارهای نویسندگی که معادل نمایش نام نویسندگان مقالات داستانی است، کارهای بیشتری انجام می دهد، بنابراین این یک سوال باز است که آیا نمایش نام مصرف کنندگان تابلوی بحث موضوعی است که باید در مورد آن فکر شود یا اینکه آیا گوگل احتمالاً یک کار را انجام خواهد داد. دیگری با اطلاعات سازنده در پشت صحنه.

 

نوع دانش ساختاریافته InteractionCounter

یک نوع داده ساختاریافته Schema.org بخش اصلی یک بخش معین از کد اطلاعات ساختاریافته است. ویژگی فقط توصیفی از آن نوع اطلاعات ساختاریافته است.

در اصطلاح Schema.org، یک ویژگی یک ویژگی از نوع است.

 

نوع اطلاعات ساختار یافته InteractionCounter Schema.org به Google می گوید که چند نمونه از تعامل سازنده رخ داده است.

 

این امر حیاتی است زیرا اطلاعات ساختار یافته InteractionCounter به ویژگی های اطلاعات ساختاریافته نیاز دارد. الزامی نشان می‌دهد که استفاده از ویژگی‌ها برای اثبات واجد شرایط بودن در دیدگاه‌های Google و نتایج جستجوی مختلف که نتایج ثروتمند را کار می‌کنند، ضروری است.

 

مستندات قبلی صفحه بحث گوگل برای InteractionCounter “نوع” مبهم بود و فقط تعاریفی از دو “ویژگی” مربوط به آن نوع ارائه می کرد. نمونه‌ای از زمینه استفاده از آن نوع اطلاعات و ۲ ویژگی مرتبط ارائه نکرده است.

 

گوگل این بخش را توضیح داد تا مشخص شود که چرا نوع InteractionCounter برای مستندسازی تعاملات متعدد سازنده بسیار حیاتی و مفید است.

 

اطلاعات اضافی درباره نوع تعامل

در اینجا چیزی است که Google در اسناد داده های ساختاریافته انجمن اصلاح کرده است.

 

فرمان قبلا اذعان داشت:

 

“املاک مورد نیاز

 

تعامل نوع حرکت

 

مکان مکانی را ببینید که برای فهرستی از زیرگروه‌های Motion قانونی برای این ملک استفاده می‌شود.”

 

زیر چیزی است که فرمان کاملاً جدید به نمایش می گذارد، با محتوای متنی اصلاح شده که با حروف کج برجسته شده است:

 

“املاک مورد نیاز

 

تعامل نوع زیرنوع حرکت

 

برای فهرستی از زیرشاخه‌های Motion قانونی برای این ویژگی، ویژگی را که از InteractionCounter استفاده می‌کند (به عنوان مثال، interactionStatistic) آزمایش کنید.”

 

Writer به ویژگی های مورد نیاز اضافه شد

 

دارایی Writer.URL

یکی دیگر از تغییرات حیاتی در فرمان اطلاعات ساختار یافته تابلوی بحث، افزودن ویژگی creator.url از نوع اطلاعات ساختاری Remark است.

 

این تحول همچنین می‌تواند حیاتی باشد زیرا یک ویژگی مورد نیاز است که بر واجد شرایط بودن برای اهداف ثروتمند مرتبط با انجمن در جستجوی Google تأثیر می‌گذارد.

 

این فرمان کاملاً جدیدی است که اضافه شده است:

 

آدرس URL Creator.url

یک پیوند به یک صفحه وب اینترنتی که به طور منحصر به فرد خالق ارسال را مشخص می کند، تقریباً به طور قطع یک صفحه وب نمایه از صفحه بحث. پیشنهاد می کنیم آن صفحه وب را با استفاده از داده های ساختاری صفحه نمایه علامت گذاری کنید.” 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

زيرنويس ناشنوايان ترجمه‌شده

خرید رپورتاژ آگهی دائمی افزایش فروش محصولات

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح